MEDLEMSKAP

korleis bli medlem i rotary

Det er ikkje mogeleg å melda seg inn i ein klubb, men det er absolutt mogeleg å ta kontakt med ein klubb og melda si interesse.  Er du interessert i å vita meir om Voss Rotary Klubb så klikkar du på menyvalet "KONTAKT OSS" og skriv litt om deg sjølv. Du blir så kontakta av ein av medlemane i klubben.

Rotary var verdas første serviceorganisasjon. Det er yrkesbasert medlemskap, noko som gjev organisasjonen ein unik styrke. Medlemane vert delte inn etter yrkesklassifikasjon, og det kan være inntil 5 personar med samme klassifikasjon i hver klubb.   Personar som har vært tilknyttet eit av Rotarys mange program, for eksempel som deltakar i GSE (gruppestudie- utveksling) eller ute som frivillig rotaryarbeider på eit av de mange prosjekter, kalles Alumni og har eigen klassifikasjon. Bredda i yrkeserfaring er viktig, og ettersom organisasjonen vart opna for kvinnelig medlemskap først i 1989 ser vi enda at ein del typiske kvinneyrker er underrepresentert.

Rotary er eit lokalt og internasjonalt nettverk med spanande mogelegheiter for aktive yrkesutøvarar, leiarar og ressurspersonar som ynskjer å utvikla sin yrkesmessige kompetanse og bruka sine ressursar lokalt, nasjonalt og internasjonalt.

Rotary er samansett av engasjerte og motiverte kvinner og menn, som har høg etisk standard som mål. Rotary er ein unik verdsomspennende organisasjon som gjev mogelegheiter for menneskeleg og fagleg utvikling på tvers av all grenser.

MOTTO:  "Service above self- Å gagne andre"